I denne artikel kan du læse om:Hvad er CRM-strategi?Hvorfor skal du have en CRM-strategi?CRM-strategi i 3 trin9 gode råd når du skal lave din CRM-strategiHvad er CRM-strategi?CRM handler om at Læs mere
Viden og nyt om CRM
Her kan du finde inspiration og viden om CRM
Vi udgiver jævnligt artikler med viden og inspiration om CRM og problemstilliger med relation til emnet, ikke mindst marketing, digitalisering og ledelse.
Du ser her de sidste indlæg.
Finder du ikke, hvad du søger? Åbn et indlæg og søg derfra.
Der er nok at vælge mellem!
Over 200 CRM-systemer at vælge mellem.Ifølge sidste udgave af 'Marketing Technology Landscape' fra ChiefMartec findes der nu over 7.000 forskellige marketingrelaterede it-løsninger. Heraf er 'kun' de godt 200 CRM-systemer.Derudover findes Læs mere
Digitalisering af kunderejsen – husk begge sider af medaljen
Digitalisering af kunderejsen - den interne vinkel er vigtigDigitalisering af kunderejsen står højt på agendaen alle steder.Det gælder ikke mindst digitalisering af kontakten med kunden i de forskellige ‘touch points’, Læs mere
Er der forskel på CRM-systemer?
Er der forskel på CRM-systemer?Svaret på spørgsmålet er selvfølgelig “ja”. Der er forskel på CRM-systemer.“Det er da klart”, tænker du måske. For de dyre er selvfølgelig meget bedre.Men det er Læs mere
CRM-system – vælg rigtigt første gang
Nyt CRM-system? Vælg rigtigt første gangI dag er de færreste i tvivl om valg af CRM-system: Implementering af CRM må ikke ende som et it-projekt.Det starter med ‘kunderne og forretningen’. Læs mere
Kundernes købsproces har ændret sig – igen
Kundernes købsproces har ændret sig - igenKundernes kønsproces har ændret sig.Det er måske en gammel nyhed, at b-t-b kunder køber ind på en anden måde end for blot nogle få Læs mere
CRM – fordele og ulemper
CRM - fordele og ulemperHvad er fordele og ulemper ved CRM? Måske det mest oplagte spørgsmål af alle, hvis I overvejer at indføre CRM. Der er faktisk stadig omkring 40% Læs mere
CRM skal skabe værdi på 2 måder
Hvordan skaber CRM værdi?CRM skaber dybest set værdi på to områder.For det første skal CRM bidrage til at skabe større effektivitet, og for det andet er målet at styrke virksomhedens Læs mere
Hvad er CRM?
Indlægget svarer på 3 spørgsmål om CRM:Hvad er CRM?Hvorfor CRM er vigtigt i dag?Hvordan CRM skaber værdi?Hvad er CRM?CRM handler først og fremmest om kundefokus og om, at forskellige kunder Læs mere
Er loyale kunder bare dovne?
Kundeloyalitet - der er forskelJeg vil påstå, at der er én KPI, der er vigtigere end alle andre, hvis du arbejder med CRM. Og det er dine kunders loyalitet.Der er Læs mere
Hvad er det bedste CRM-system?
Hver det bedste CRM-system?Det et spørgsmål, jeg som CRM-rådgiver ofte bliver stillet.Men (desværre) er der ikke et kort svar på, hvad det bedste CRM-system er. For det svarer til at Læs mere
Processerne – en vital del af ‘marketingmaskinen’
Marketingprocesser skaber synergi og effektivitetSelvfølgelig er aktiviteterne i markedet og de produkter, der tilbydes, stadig afgørende.Men de interne processer spiller også en vigtig rolle. De er forudsætningen for, at ’marketingmaskinen’ Læs mere