Se hvad andre siger:

Vi har arbejdet med CRM og været med til at skabe større marketing  effektivitet i en række virksomheder.
 
Vi fortæller gerne meget mere om vores erfaringer, men for dig er det mindst lige så vigtigt, hvad andre siger.


Bisnode Danmark A/S Skal jeg være ærlig, var jeg ikke sikker på, det var muligt: Jeg ville have en ny CRM-løsning på plads i løbet af 2 måneder, da vi fusionerede 5 selskaber for at skabe det nye Bisnode Danmark. Forudsætningen var enighed om salgsprocessen, og vi ville bruge én af de CRM-platforme, der var i brug i forvejen.

Og det lykkedes fuldt ud – en ny fælles salgsproces er på plads, CRM-løsningen fungerer og alle bruger den. Alt i alt et mønsterprojekt som blev planlagt og gennemført af Michael Rasmussen i samarbejde med vores interne projektleder.”

Birger Baylund, adm. direktør, Bisnode Danmark A/S

 

SAS - Scandinavian Airlines

”Vores mål var at skabe et fælles kundesyn som afsæt for vores produktudvikling og samtidig øge motivationen i organisationen. Det lykkedes vi med gennem et forløb planlagt og faciliteret af Michael Rasmussen. Succesen skyldtes ikke mindst, at faglig indsigt blev kombineret med en samarbejdsform, der sikrede involvering og dermed forankring undervejs.”

Per Laugesen, Direktør, SAS Travel Center


Nets

"På kort tid lykkedes det at få etableret det nye lederteam i Marketing og at få skabt et fælles syn på vores rolle, målsætninger og succeskriterier i den nye organisation. På den måde var forløbet med workshops, som Michael Rasmussen planlagde og faciliterede i høj grad medvirkende til, at vi hurtigt fik etableret en arbejdsdygtig marketingorganisation i Nets efter fusionen af PBS og BBS i Norge.”

Trine Tirsgaard, Senior Vice President, Marketing, Nets A/S