Vil du have mere ud af CRM?

Forventningerne til CRM er høje, men de bliver ikke altid indfriet. Og er CRM en succes, skal den vedligeholdes. For kunder og marked ændrer sig - og det skal jeres indsats derfor også.

 

Få et CRM Tjek – en køreplan til bedre resultater.

 


 

Der er høje forventninger til CRM

Forventninger til CRM er høje:

  • Større omsætning, kundetilfredshed og loyalitet.
  • Flere leads og højere lukkerater. 
  • En salgsorganisation der arbejder mere effektiv.
  • Bedre samarbejde og deling af viden mellem marketing, salg og kundeservice.
  • En bedre kundeoplevelse.
  • Og ikke mindst: Medarbejdere der med glæde bruger løsningen.

Forventningerne til CRM bliver ikke indfriet hos en stor del

Men virkeligheden en anden*:

  • 60% af CRM-projekterne ender som en fiasko.
  • Hos 69% er effekten på salget minimal.
  • Over 60% ville gøre det på en anden måde, hvis de kunne starte forfra.
  • 30 – 40% oplever ingen effekt på effektiviteten i salget
  • 4 af 10 brugere har ikke en positiv oplevelse af deres CRM-system.

 

Kilde: CRM Undersøgelsen 2013 fra CBS.


 

Overvej et CRM Tjek hvis:

  • I vil have mere ud af jeres CRM-indsats.
  • Jeres forventninger ikke er indfriet endnu.
  • Det er en succes, og det er tid til næste skridt.

 

Er CRM nyt for jer? Brug et CRM Tjek til at få afdækket muligheder og forhindringer.

 


 

Et CRM Tjek giver dig en køreplan til bedre resultater

Et CRM Tjek giver jer:

  • Komprimeret forløb med workshop eller møder med nøglepersoner.
  • Vi tager udgangspunkt i jeres situation, udfordringer og målsætninger.
  • En 360° afdækning forhindringer og muligheder for at skabe bedre resultater.
  • Anbefalinger til konkrete tiltag I kan igangsætte og få større udbytte af jeres CRM-investering.
  • Et fælles udgangspunkt som I kan arbejde videre med selv eller sammen med os.

 

Pris: kr. 15.000 inkl. rapport med anbefalinger til konkrete tiltag, der kan forbedre jeres udbytte af CRM.


Vil du vide mere eller have en uforpligtende snak?

 

Kontakt Michael Rasmussen på 20806844 eller mr@attivo.dk.

 

Han har mange års erfaring med CRM fra bl.a. SAS, TDC og som rådgiver gennem mere end 10 år for både små og store virksomheder.