Blog og nyheder med faglige input og inspiration

  1. CRM skal skabe værdi på 2 måder

    Oprettet d.

      Af Michael Rasmussen, Attivo   CRM skaber dybest set værdi på to områder. For det første skal CRM bidrage til at skabe større effektivitet, og for det andet er...
  2. Er loyale kunder bare dovne?

    Oprettet d.

      Af Michael Rasmussen, Attivo.   Jeg vil påstå, at der er én KPI, der er vigtigere end alle andre, hvis du arbejder med CRM. Og det er dine kunders loyalitet. Der er...
  3. Hvad er det bedste CRM-system?

    Oprettet d.

    Hvilket CRM-system er det bedste? Af Michael Rasmussen Det et spørgsmål, jeg som CRM-rådgiver ofte bliver stillet. Men (desværre) er der ikke et kort svar på det. For det svarer til...
  4. Video: Hvor svært kan det være?

    Oprettet d.

    Hvor svært kan det være at lede marketing - det er jo bare en afdeling?   Ja - men det er også en værdikæde, hvor mange andre end marketingafdelingen er involverede.   Du får her...
  5. Har Salg brug for CRM?

    Oprettet d.

    Har salgsafdelingen brug for et CRM-system? Af Michael Rasmussen, Attivo   Svaret er selvfølgelig ja. Men hvorfor egentligt? Det er en sund overvejelse at gøre med jævne...