Blog og nyheder med faglige input og inspiration

  1. Købsprocessen har ændret sig - igen

    Oprettet d.

    Af Michael Rasmussen, Attivo. Det er en gammel nyhed, at b-t-b kunder køber ind på en anden måde end for blot nogle få år siden.   Men der er nyt til historien, for det ser ud...
  2. CRM-systemer - koster de det samme?

    Oprettet d.

      Af Michael Rasmussen, Attivo.   Svaret på spørgsmålet er selvfølgelig “nej” - langt fra endda. “Det er da klart”, tænker du måske. For de...
  3. CRM-system - vælg rigtigt første gang

    Oprettet d.

    Af Michael Rasmussen, Attivo   I dag er de færreste i tvivl: anskaffelse af et CRM-system er ikke et it-projekt. Det starter med ‘kunderne og forretningen’. Og først når...
  4. CRM skal skabe værdi på 2 måder

    Oprettet d.

      Af Michael Rasmussen, Attivo   CRM skaber dybest set værdi på to områder. For det første skal CRM bidrage til at skabe større effektivitet, og for det andet er...
  5. Er loyale kunder bare dovne?

    Oprettet d.

      Af Michael Rasmussen, Attivo.   Jeg vil påstå, at der er én KPI, der er vigtigere end alle andre, hvis du arbejder med CRM. Og det er dine kunders loyalitet. Der er...